Saturday, December 8, 2012

Restoran pelik - Pelanggan kena bogel sebelum makan

Sebelum masuk untuk menjamu selera ke dalam restoran ini, pelanggan dimestikan berbogel terlebih dulu. Pelik kan ? Selain itu pengunjung harus menggunakan slogan 'No Hot Soup ' sewaktu menjamu selera. Dalam satu-satu masa hanya 50 pelanggan saja dibenarkan masuk ke dalam restoran ini.
 Ini bertujuan memberi keselesaan kepada pengunjung. Biasanya restoran ini disewa kan untuk private party. ' Untuk kalangan sosialiti di kota ini ' kata John. Kata John " Bogel adalah satu keadaan yang membuat pengunjung berasa aman dan selesa ".

--
Idham

Tuesday, December 4, 2012

Jurujual dirompak, dirogol di Kemaman

KEMAMAN - Seorang jurujual berumur 18 tahun mengharungi pengalaman pahit setelah dirompak dan dirogol oleh seorang lelaki di Chukai, di
sini, kelmarin.

Dalam kejadian pukul 10.30 pagi itu, mangsa telah didatangi seorang lelaki bersenjatakan pisau yang terus mengacu dan mengugut semasa dia berada di bilik asrama pekerja yang disediakan majikan.

Mangsa yang ketakutan telah diikat kaki, tangannya pada katil serta mulut sebelum dirogol.

Lelaki yang dianggarkan berusia sekitar 30-an itu kemudian melarikan sebuah komputer riba milik mangsa dengan membiarkan mangsa dalam keadaan terikat.

Kejadian itu hanya disedari rakan mangsa kira-kira dua jam kemudian dan mangsa terus membuat laporan polis dan dihantar ke Hospital Kemaman untuk pemeriksaan lanjut.

Ketua Polis Daerah Kemaman, Supt Che Suza Che Hitam ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan memberitahu mangsa sudah dibenarkan pulang ke rumahnya selepas mendapatkan rawatan.

"Tiada kecederaan lain dilaporkan dan pihak polis sedang menjalankan siasatan untuk mengesan suspek yang dipercayai berketurunan India," katanya.

Kes disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol dan Seksyen 395 Kanun Keseksaan kerana merompak. - Bernama

Monday, December 3, 2012

(6 Gambar) Genius : Alat Anti-Masturbate Yang Dicipta Pada Tahun 1880

Alat ini dicipta pada tahun 1880 untuk lelaki yang didapati bersalah kerana 'masturbate' yang dikatakan adalah satu dosa yang sangat berat. Sangat berat seperti kesalahan mencuri.

#Fap fap fap adalah HARAM! Ingat tu wahai reader semua.







Gadis Bertudung Kemas Tetapi Pakai Skirt Pendek (Gambar)

#And someone will tell me this girl adalah tourist!


Sunday, December 2, 2012

RIHANNA B O G E L LAGI DALAM MAJALAH GQ (9 GAMBAR)


Rihanna Nude GQ

Baru beberapa waktu berlalu sejak Rihanna beraksi bogel dalam majalah bersama Kate Moss, dan kini dia tampil bogel sekali lagi tetapi kali ini dalam majalah GQ.

kredit pic: hollywoodlife.com













AWEK SANGGUP BOGEL DEMI WAN ZACK HAIKAL

Awek Sanggup Bogel Demi Wan Zack Haikal


Entahlah apa yang difikirkan oleh gadi bernama Tika Chumel @etikaTika ini..
denga kenyataanya tanpa bermaruah dan tanpa segan silu dia menyatakan bahawa

"AKU SANGGUP BOGEL DEMI MEMILIKI WAN ZACK HAIKAL"



Apa punya perempuan ini pantang tangok player handsome semua boleh jadi hilang maruah diri dan rasa malu.. Macam Bagus sangat buat statement murahan macam ni..

Sudah pasti dia akan menjawab kenyataan ini dengan jawapan AKU Kena HACK...AKU KENA FITNAH..

Almaklumlah sama ada dia di Hack atau di Fitnah..Bukti sudah keluar..Harap Maaflah Nama Tika Chumel @etikaTika pun sedang trending sekarang..Peace..

Iqram Dinzly Tinggalkan ‘Jalan Jalan Cari Makan’ Kerana Takut Gemuk?



Ramai peminat memberikan reaksi yang positif terhadap mutu pengacaraan Iqram Dinzly dalam program Jalan Jalan Cari Makan selepas menggantikan .. anda tahu siapa.

Namun, ada berita yang kurang gembira untuk peminat program ini apabila Iqram Dinzly khabarnya enggan menyambung tugas beliau itu di'musim yang akan datang.

Sehingga kini, menurut Iqram Dinzly beliau telah merakamkan 20 episod untuk program tersebut tetapi sama ada beliau akan teruskan tugas itu ianya masih dalam pertimbangan.

"Bukan kerana tidak enjoy mengacara program tersebut, tetapi penambahan berat badan membuatkan saya agak bimbang untuk meneruskannya," ujar Iqram Dinzly mengulas perkara ini.

Iqram Dinzly berkata kepada Media Hiburan baru baru ini yang jika di'takdirkan untuk terus bersama program tersebut, beliau akan teruskan — jika tidak, ia satu pengorbanan.

Apa kata anda? Anda mahu Iqram Dinzly terus mengacarakan Jalan Jalan Cari Makan atau anda bersedia untuk menerima orang baru menerajui program makanan tersebut? Heh.

Ummi Nazeera Nafikan Berkahwin Dalam Masa Terdekat, Belum Bersedia


Kali terakhir kami dengar perkhabaran aktress ini tentang kekasih beliau adalah pada Februari 2012 lalu. Hampir setahun kemudian, Ummi Nazeera membuka mulut.

Bercakap kepada Kosmo!, Ummi Nazeera mengakui sedang berkawan rapat dengan jejaka yang di'maksudkan tetapi belum memikirkan apa apa tentang perkahwinan.

Menurut aktress ini lagi, lelaki itu merupakan seorang senior beliau di universiti & sudah pun balik ke Malaysia kerana tamat pengajian — tetapi mereka masih berhubung rapat.

"Insya-Allah, jika ada jodoh dan takdir dengan dia, saya akan terima. Bagaimanapun, apa yang penting sekarang, saya perlu tamatkan dahulu pengajian," ujar Ummi Nazeera.

Ummi Nazeera bagaimanapun nafikan yang percintaan dengan jejaka bernama Aizat ini adalah kerana beliau sudah serik akan pengalaman bercinta dengan teman artis.

"Saya tidak kisah bercinta dengan sesiapa pun, asalkan lelaki itu mempunyai latar belakang yang baik, beragama dan juga berpendidikan, itu sudah memadai," tambah beliau.

Perghh.. kisah benar Donald Trump bagi tip pada pelayan USD10k


Pada suatu hari..Donald Trump telah pergi ke restoran. Ketika bilnya sampai.. dia dikenakan caj USD82.27.
Kemudian dia bertanya kepada pelayannya.. Berapakah tip yang paling banyak anda pernah terima selama menjadi pelayan di sini?

Pelayan itu menjawab.. Saya pernah menerima USD 500 dan USD 1000..

Donald Trump memandang wajah pelayan itu dan berkata.. saya suka cara anda bekerja.. Saya akan bagi tip sebanyak USD 10ribu untuk anda..

Perghhh.. sonok tu!!

Asal usul mengapa Siti Nurhaliza tidak bergambar dengan lelaki

Kami rasa tentu semua dah tahu terutama sekali peminat-peminat tegar Datuk Siti Nurhaliza mengenai pendiriannya yang enggan bergambar dengan mana-mana artis lelaki untuk tujuan photoshoot (majalah atau suratkhabar).

Rasanya ramai yang belum tahu bagaimana bermulanya pendirian Datuk Siti ini. Mungkin bukan insiden ini yang menjadi punca utama tapi sedikit sebanyak adalah kaitannya. Insiden ini diimbas semula oleh vokalis kumpulan Umbrella, iaitu Zarul yang popular dengan lagu Ramalanku Benar Belaka melalui laman blognya.
Teruskan membaca;


Mungkin ramai yang dah tahu dan mungkin juga ramai yang tak tahu cerita disebalik sesi fotografi ini."4 jam Membisu"..(memang benar statement tu)Terlebih dahulu post ni bukanlah untuk menyinggung mana mana pihak cuma berkongsi pengalaman sajer
Sesi foto ini adalah untuk majalah URTV bersama wartawan Joha Ahmad,pada awalnya sessi ni adalah untuk cover URTV telah dijalankan di Sungai Congkak kalau saya tak silap la..

Juru make-up pula dibuat oleh juru make-up tersohor Zul Fadli. Saya sampai pagi ditemani oleh PR saya manakalah Datuk Siti Nurhaliza ditemani oleh Ayie-abangnya,sampai sajer kami di lokasi kami terus mendaki anak tangga yang agak tinggi juga untuk ke lokasi penggambaran yang dikelolakan oleh jurugambar Jefri Iran


Apabila sampai jer Zul Fadli make-up kan saya dan Datuk Siti, dan setelah habis make-up Zulfadli 
memberi beberapa pasang baju untuk saya dan Datuk Siti..Baju baju yang diberikan kepada Datuk
kebanyakkannya mendedahkan bahagian betis beliau dan juga kelihatan agak jarang,beberapa helai
baju telah direject oleh beliau dan ini menimbulkan sedikit ketidakpuashatian kepada Zulfadli dan
Joha,kerana hampir kesemua baju telah direject dan ini mungkin membantutkan sessi foto untuk cover.

Manakala Datuk Siti pun saya tengok macam nak menangis dek kerana baju2 yang tidak sesuai dari pandangan beliau.Mengikut Zulfadli baju2 tu agak senteng(nampak betis) pasal nak sesuaikan keadaan di lokasi iaitu di kawasan air terjun.

Setelah berbincang cara baik Siti akhirnya bersetuju dengan beberapa syarat(yg saya tak pasti apa dia)dia akhirnya mengenakan 3 pasang persalinan-(dalam gambar)
Lepas tu kita pun mula la shoot..saya rasa agak kekok untuk pose kerana tak begitu mengenali Datuk pada waktu itu di tambah pula abangya Ayie ada kat depan memerhatikan kami ..fuhh memang tak selesa,saya ni pulak jenis yang susah nak bercakap ngan orang jika orang tu pun susah nak bercakap macam saya lagi lah saya tak bercakap ..last2 kami diam jer..yang sibuk memeriahkan suasana adalah si Joha dan Zulfadli yang memberi arahan pose2 yang nak dilakukan

Setelah hampir 4 jam kami pun selesai dan ternyata Joha memang tak berpuashati dengan sessi tadi,dan sebelum bersurai dia sempat berbisik pada saya kebanyakn gambar tak 'meriah dan tak meletop' mungkin takkan jadi cover.

Selang beberapa minggu ianya disiarkan hanya satu mukasurat jer seperti yang anda lihat tu. Selepas dari sessi foto tu kedengaran desas desus yang Datuk Siti tak akan bergambar dengan artis lelaki ,pada saya ini adalah salah satu tindakan tegas beliau dalam menetukan hala tuju kerjaya beliau dan keputusan yang diambil itu nyata memberi impak yang baik kepada kerjaya insan seni bernama Datuk Siti Nurhaliza ni.Saya respect la kat dia pasal dia berani menyuarakan pendapat mengenai pakaian yang harus dipakainya walaupun dia masih baru dalam bidang seni pada waktu itu

Jadi begitulah sedikit sebanyak coretan mengenai cerita disebalik gambar saya bersama biduanita seni tanah air Datuk Siti Nurhaliza.


Haaa… menarik kan? Kami sangat kagum dengan apa yang diputuskan oleh Siti Nurhaliza pada tahun 1996 ini. Ini gambar daripada majalah URTV tersebut.

Biarlah orang kata dia artis kampung sekalipun namun pegangan sifat "kampung" itulah yang membawa kepada tahap yang dia berada kini. Siti Nurhaliza adalah antara artis wanita yang bersih daripada kontroversi bergambar dengan lelaki.

Jauh beza dengan segelintir artis sekarang, tak gitu?

Tentang perkembangan terbaru Zarul Umbrella pula, khabarnya dia kini aktif sebagai seorang blogger dan memasarkan e-booknya yang bertajuk Rahsia Vokal. Mesti ramai yang teringin tengok Umbrella buatcomeback kan?

Sumber