Thursday, November 29, 2012

SADIS - LELAKI DITAHAN KERANA MENCUBIT PUTING BAYI HINGGA PUTUS

Florida. Thomas Matheson (27) dan mangsa beliau pula ialah anak kepada teman wanita beliau. Thomas menjaga anak teman wanita beliau yang bekerja dan naik berang. Beliau mencubit puting anak malang berusia dua tahun ini sehingga terputus. Kecederaan yang dialami ini hanya disedari sehari selepas kejadian oleh nenek mangsa.

Si ibu apabila disoal siasat berkata beliau "tidak perasan" anak beliau sudah ketiadaan sebelah puting. Nenek mangsa terus menghantar anak ini ke hospital tetapi malangnya puting yang hilang tidak dapat ditemui dan si anak ini akan kekal tanpa sebelah puting sehingga ke akhir hayat. Thokmas Matheson kini ditahan di penjara daerah sementara dibicarakan atas kesalahan mencerderakan anak kecil. Beliau tidak mengaku mencubit puting sehingga putus tetapi pihak doktor berkata sebaliknya. 

#Nate sunguh natang ni, meh sini aku pulas puting ko!


Laporan asal New Port Richey

(3 GAMBAR) GILA Julia Perez Nazar Menari Bogel Jika Hajatnya Tercapai!


Selebriti terkenal dari Indonesia, Julia Perez ataupun Jupe, baru pulang dari menunaikan umrah bulan lepas.
Mungkin sudah menjadi perkara biasa bagi Jupe, melakukan perkara yang pelik bukan lagi satu masalah baginya.


Terbaru dia telah menari ala 'striptease' di sebuah tiang lampu di Gatot Subroto, Jakarta Selatan.

Menurut laporan detikoto, perkara ini dilakukan oleh Jupe kerana dia mahu menunaikan nazar (janji) yang telah dibuatnya sebelum ini.

Jupe dalam kenyataannya sebelum ini berkata, "Kalau saya sampai satu juta follower di Twitter saya akan strip di lampu merah."

Dan 7 Ogos menjadi saksi apabila pengikut Jupe di laman Twitter-nya telahpun mencapai 1 juta. Aksi Jupe yang mengghairahkan itu telah menarik pandangan ramai pengguna lalulintas, namun tiada kemalangan dilaporkan.

Walaubagaimanapun, Jupe turut memberitahu dia merasa malu untuk melakukan perkara itu namun dia harus mengotakan janjinya agak tidak dianggap penipu oleh peminatnya

"Saya nggak mau dibilang bohong. Takut saya dibilang sarap," tutup Jupe seraya tertawa..


Bukan Saya Ghairah, Atau Dia Ghairah – Sara Ali


Tidak sampai seminggu pun lagi selepas Shout Awards 2012 menutup tirainya dengan persembahan dan kemenangan oleh artis-artis berbakat dan popular. Seperti biasa, anugerah berprestij yang diadakan di Surf Beach, Sunway Lagoon ini juga tidak terlepas dari tempias gosip yang sentiasa menjadi 'makanan ruji' para pengikut industri hiburan.

Terbaru, sebuah blog hiburan tempatan menyiarkan artikel mengatakan 'shortpant' Sara Ali telah menimbulkan pelbagai reaksi daripada penonton dan peminat. Antara reaksi dari peminat termasuklah komen-komen negatif mengatakan Sara tidak sensitif sehinggakan namanya menjadi 'trending topic' di Twitter mengalahkan artis-artis lain.

Ketika dihubungi sebentar tadi, Sara menegaskan bahawa dia tidak kisah dengan apa yang orang katakan di laman Twitter.

"Tweet is a tweet. Saya tak respon dari isu ataupun dari 'tweet' orang lain," tegas Sara merujuk pada komen negatif terhadapnya di Twitter.

Sara yang juga merupakan salah seorang pelakon filem 'Songlap' hanya menganggap ini semua adalah perkara biasa yang harus ditempuhnya.

"Bagi saya macam ni, bukan saya yang ghairah, atau pun dia yang ghairah. Saya otak tak 'kuning' dan dia pun otak tak 'kuning'. Ok, habis cerita."

"Standard la orang duk bercakap pasal kita. Saya tahu saya salah. Lagipun saya malas nak ambil tahu. Saya dah buat apa yang patut dan kali ini saya dah tersalah buat," jelas pelakon berumur 22 tahun ini.

Dalam pada itu, melalui respon peminat yang lain, ramai juga yang tidak bersetuju dengan isu 'shortpants' Sara Ali.


Berbanding dengan 'shortpants' yang dipakai Sara, OHBULAN! lebih tertanya-tanya respon peminat dibawah pentas ketika Shout Awards 2012 diadakan. Ada tak mana-mana selebriti yang memakai gaun pendek atau skirt 'terbelanja' peminat?

(11 Gambar) Cute : Rupa Elly Tran Tanpa Menggunakan Sebarang Solekan

 Rupa Elly Tran Tanpa Menggunakan Sebarang Solekan

#Still fap picture!


SMS daripada pencabul

KAJANG: "Sya (saya) sempat ambk (ambil) pic (gambar) awk (awak) ngah (tengah) tdo (tidur) ngan (dengan) kwn (kawan) awk (awak) 2 (itu).
"...smlm (semalam) sya (saya) brng (baring) tgh2 (tengah-tengah) pat (tempat) awk (awak) tdo (tidur)... sya (saya) pn (pun) msukn (masukkan) tgn (tangan) kt (dekat) dlm (dalam) slimut (selimut) awk (awak) ngan (dengan) kwn (kawan) awk (awak) 2 (itu). 
"...cbe (cuba) awk (awak) tgk (tengok) kt (dekat) tilam sblh (sebelah) awak tido (tidur) 2 (itu) ada x (tidak) kesan air ... yg (yang),".

Itu antara kandungan kiriman SMS bernada bangga yang dihantar seorang penyamun kepada seorang daripada dua mangsanya selepas melarikan barangan berharga selain mencabul mereka dalam kejadian di sebuah rumah di Kajang Sentral, di sini, Isnin lalu.



Kejadian itu hanya disedari dua pelajar berusia 19 tahun itu jam 12.30 tengah hari apabila seorang daripada mereka menerima kiriman SMS itu sebaik selesai membuat laporan kehilangan barang di Balai Polis Kajang, di sini, selepas rumah mereka dipecah masuk.


sumber : mymetro

Aneh !! Sudah Punya 5 Anak Tubuh Wanita Ini Tetap Langsing


  • detail berita
 


Julie Gillard mungkin adalah wanita yang paling membuat iri wanita lain. Bagaimana tidak, melihat bentuk tubuhnya yang langsing Anda tidak akan menyangka bahwa wanita ini adalah ibu dari 5 anak yang punya hobi makan.

Perut Julie Gillard masih saja rata, ditambah tidak ada selulit yang terbentuk di tubuhnya. Padahal, wanita 32 tahun ini adalah ibu dari 5 orang anak yang makan 5.000 kalori setiap hari, dua kali ganda dari asupan kalori wanita dewasa.

Ia sangat suka makan makanan berkalori tinggi, seperti junk food, keripik, minuman soda. Anehnya tak ada lemak menumpuk meski ia tak pernah melakukan diet atau menginjakkan kaki di gym. Berat badannya selalu ideal, hanya 50 kg.

"Saya suka junk food dan takeaway. Makan malam favorit saya adalah makanan China, dengan nasi goreng, kerupuk udang. Semua orang setuju tubuh saya memiliki metabolisme seperti kuda lumba," jelasnya, seperti dikutip dari The Sun, Khamis (29/11/2012).

Dengan tuntutan membesarkan lima anaknya, Charlea (13 tahun), Morgan (10 tahun), Rocky-Lee (6 tahun), Tyson-Lee (2 tahun) dan Lucky-Lee (1 tahun), ibu rumah tangga ini mengatakan hanya memiliki sedikit waktu untuk berpikir tentang makan sehat.

Tubuhnya selalu kembali ke bentuk awal setelah melahirkan. Tak nampak tanda-tanda kegemukan meski saat hamil ia boleh makan lebih dari 6.000 kalori sehari.

Selain suka makan junk food, Julie adalah orang yang asing dengan gym. Ia tak pernah lagi melakukan latihan olahraga setelah lulus sekolah menengah. Namun entah bagaimana caranya mempertahankan kesehatan dan bentuk ototnya yang baik.

Julie hanya yakin bahwa tubuhnya mewarisi sistem metabolisme ayahnya yang super cepat.

Jururawat Akui Terbabit dalam Skandal Rasuah Seks Pemimpin China



[HM] BEIJING: Inilah wanita yang dirakam mengadakan seks dengan pegawai Parti Komunis China dalam video yang tersebar di Internet sehingga menggemparkan seluruh negara itu. 

Lei Zhengfu, ketua parti peringkat daerah di Chongqing, bandar di barat daya China, dipecat selepas video itu tersebar awal bulan ini.

Wanita itu mulanya didakwa perempuan simpanan Lei. Bagaimanapun, laporan terbaru berkata, dia sebenarnya pelacur yang diupah oleh sebuah syarikat pembinaan bagi mendapatkan kontrak daripada pegawai terbabit.

Zhao Hongxia yang berusia 18 tahun ketika video itu dirakam pada 2007, menulis dalam blognya bahawa dia dibayar RM25,000 untuk tidur bersama Lei.

Katanya, wang berkenaan digunakan untuk membayar bil perubatan bapanya. 

Zhao yang kini berusaia 23 tahun dan sudah menjadi jururawat berkata, dia ditawarkan wang itu oleh ketua sebuah syarikat hartanah.

"Dia berterus terang, bertanya sama ada saya mahu jadi pelacur, melayani pegawai kerajaan yang mempunyai hubungan perniagaan dengannya," kata Zhao.

Video itu mencetuskan satu lagi skandal dalam Parti Komunis di bandar yang sebelum ini diketuai oleh Bo Xilai, ahli politik yang dipecat sebelum ini.

Bagaimanapun, ia mungkin hanya satu permulaan apabila seorang bekas wartawan berkata, dia mungkin mendedahkan video serupa membabitkan lebih ramai pegawai bandar raya itu sedikit masa lagi.

Parti itu sebelum ini berdepan dengan skandal yang menyebabkan pemecatan Bo dan memburukkan lagi reputasi parti di mata orang ramai. 

Chongqing, bandar raya yang diketuainya, digambarkan oleh pendakwa raya dan media sebagai penuh dengan penyalahgunaan kuasa dan rasuah.

Isteri Bo didapati bersalah membunuh seorang ahli perniagaan Britain sementara dia sendiri berdepan dengan tuduhan rasuah serta menghalang keadilan dalam kes pembunuhan itu.

Berita mengenai video seks itu yang dipercayai dirakam pada 2007 hanya tersebar bulan ini ketika barisan pemimpin baru China meningkatkan usaha memerangi rasuah.

Video itu tersebar di Internet negara itu pada 20 November selepas imej rakaman itu dimuatnaikkan oleh bekas wartawan, Zhu Ruifen menerusi laman webnya yang didaftarkan di Hong Kong.

Video berkenaan yang dirakam secara sulit dari meja sebelah katil menunjukkan Lei mengadakan seks dengan wanita itu.

Zhu memberitahu wartawan bahawa Zhao, yang wajahnya tidak kelihatan dalam gambar yang dipetik daripada video itu, diupah oleh sebuah syarikat pembinaan untuk tidur dengan Lei sebagai balasan memperoleh kontrak.

Syarikat itu kemudian cuba menggunakan video itu untuk memeras lebih banyak kontrak daripada Lei.

Zhu berkata, dia memperoleh video itu daripada petugas Biro Keselamatan Awam Chongqing yang tidak mahu dikenali.

Menurutnya, dia juga diberikan video serupa membabitkan lima pegawai bandar raya itu yang lain tetapi kini berusaha mengesahkan kandungannya sebelum mendedahkannya kepada umum. - DT

Shortpant Sara Ali Di Shout Awards Menimbulkan Keghairahan Penonton

Sebab kenapa kami mahu sangat pergi ke majlis anugerah muzik besar yang dianjurkan di Malaysia ini bukan kerana kemeriahanya yang tidak seberapa, tapi lebih ingin melihat gelagat selebriti yang cuba meraih sedikit publisiti dengan sengaja mahu menimbulkan kontroversi untuk lebih dikenali.


Sara Ali - Shout Awards 2012

Jika di AIM Shila Amzah dengan mudah memohon maaf diatas keterujaanya mencium tangan ibarat Shanaz itu sudah sah menjadi suaminya kali ini di Anugerah Shout Awards kelihatan Sara Ali di kritik oleh peminat akibat pemakaian Shortpantnya. Tapi kenapa hanya Sara Ali?

Zubir Dakwa Gambar Bogel Rozita Adalah Tulen!





Zubir Dakwa Gambar Bogel Rozita Adalah Tulen! - Minggu lalu, dunia hiburan dikejutkan dengan pengedaran sekeping gambar bogel pelakon cantik, Rozita Che Wan yang tersebar luas di internet.

Namun demikian, Rozita sudah menafikan gambar itu adalah miliknya. Dia menyatakan terdapat tiga kemungkinan yang ada pada gambar berkenaan.

Pertama gambar itu sudah di 'super impose' kedua mungkin ada pelanduk dua serupa yang sama wajah sepertinya.

Atau yang ketiga mungkin juga ada muka pondan yang seakan-akan menyerupainya.

Tetapi menerusi laman portal Rotikaya.com, hari ini, mereka mendedahkan tentang pendapat salah seorang daripada wartawan hiburan terkenal.

Wartawan itu adalah Zubir dari Berita Harian.

Menerusi Facebook, Zubir atau nama sebenarnya Zubir Mohd Yunus, ada menulis yang gambar bogel Rozita Che Wan itu adalah tulen!

Zubir turut seakan-akan mencabar Rozita untuk tampil membuat laporan di balai polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) bagi membuktikan gambar itu benar-benar bukan miliknya.

Tidak pasti pula bagaimana Zubir dapat tahu yang gambar itu adalah asli.

Adakah Zubir sudah selidik terlebih dulu mengenai perkara itu? Tak tahulah…

Apa-apa pun tunggu saja apa tindakan Rozita selepas ini sama ada dia akan membawa perkara ini kepada pihak berkuasa atau sebaliknya. – MyNewsHub



Wednesday, November 28, 2012

WANITA SANGGUP BOGEL KALAU MALAYSIA MENANG?




"Kalau Malaysia menang lawan Laos malam ini, saya akan buka baju depan Pavillion" - Itulah ungkapan dan janji seorang gadis di Facebook yang dikenali sebagai Hazwani Syamimi III. Bagi aku, peluang Malaysia untuk menang malam ini agak tinggi kerana Malaysia memang perlu wajib menang menentang Laos jam 8.45 malam ini. Korang boleh baca post Facebook dari gadis comel ini di bawah.


--
Idham

18SX. Bogel Untuk Kerja Amal Pula, Apa Kata UMNO?

Posted by Ibnu Hasyim

FOTO bogel untuk sesebuah majalah mungkin sudah menjadi hal biasa di dunia jahiliah yang moden ini. Gambar ratu cantik tidak Islamik pun ada dibuat kalender atau sebagainya untuk derma bagi kerja-kerja amal, terutamanya di bawah naungan parti politik pemerintah.

Tapi, ini lain sikit. Foto bogel untuk kumpul dana bagi penyandang tumor otak. Ini baru luar biasa. Foto bogel ini digagas seorang mahasiswi Universiti Cardiff England, Amy Morfoot.

Amy mengajak para teman kuliahnya untuk pos bogel dijadikan foto kalender tahun 2013 mendatang. Rancangannya, wang hasil penjualan kalender ini akan disumbangkan kepada para korban yang menderita tumor otak.

Sungguh mulia niat dari mahasiswa satu ini, tapi macam kerajaan UMNO/BN, asal dapat duit, tidak peduli halal haram lagi. Timbulnya, jualan arak, judi, TOTO dan segala macam maksiat lagi. (Lihat Kerajaan Makan Duit Cukai Babi RM9.3 Bilion? )

Bagi mereka tak apa, mereka mungkin bukan beragama Islam, tapi bagi UMNO parti orang Melayu Islam? Apalagi kerajaan Malaysia sebagai kerajaan Islam contoh, kononnya? Apa kata balaci-balaci UMNO?
(IH)



***Sumber Berita Dari: http://mediaperak.net/2012/11/27/18sx-bogel-untuk-kerja-amal-pula-apa-kata-umno/

Novi Minta Henti Sebar Gambar Bogel

SETELAH dua kali gagal menghadirkan diri dalam majlis rasmi kerana perlu menjalani rawatan di hospital, akhirnya model, Novi Amalia tampil buat pertama kalinya di depan umum.

Malah, Novi tampak segar dan tidak lagi seperti orang sakit jiwa ketika di tahan atas kesalahan memandu secara melulu sehingga mencederakan orang awam bulan lalu.

"Saya ucapkan terima kasih kepada semua pihak yang mendoakan kesihatan saya. Di kesempatan ini saya meminta mana-mana pihak yang mempunyai gambar bogel saya sewaktu saya tidak sedarkan dahulu, supaya menghapuskan gambar tersebut.

"Saya mahu meminta baru dan melupakan segala kesilapan lalu saya dan saya berharap tidak lagi melihat gambar yang memalukan itu," katanya.


Tuesday, November 27, 2012

Lelaki bogel di kepala patung PM.

LONDON - Seorang lelaki bogel ditangkap selepas dia duduk di atas patung perdana menteri dekat pejabat Perdana Menteri Britain, David Cameron di sini kelmarin.

 Polis menutup kawasan di sekitar patung itu dan memujuknya untuk turun dari patung tersebut. Menurut polis, dia kemudian berjaya dipujuk dan ditahan menerusi Akta Kesihatan Mental. - AFP

Seni Gila : Koleksi gambar bogel isteri dari udara

Rozita Che Wan Nafi Bergambar Bogel

..

Sinonim dikaitan dengan cerita gosip kononnya bercinta dengan suami orang ataupun dengan lelaki yang lebih muda daripadanya. Tapi kali ini kisah yang menyebabkan nama Rozita Che Wan aka Che Tah panas, berlainan sedikit 'topiknya'. Timbul dakwaan pelakon jelita lagi seksi ini dikatakan bergambar bogel dan gambar tersebut telah tersebar luas di internet.

Baca Lagi : Foto Bogel: Che Tah Cari Penyebar Gambar, Akan Saman!

Bagaimanapun menerusi laporan Kosmo! hari ini, Che Ta, 39, menafikan sekeras-kerasnya dakwaan gambar bogel yang tersebar di internet itu adalah dirinya.

Kata pelakon itu, dia tidak pernah merakamkan gambar dalam keadaan memalukan seperti mana yang tersiar, malah tidak pernah membuat panggilan video sama ada melalui komputer atau telefon.

"Saya bukan muda lagi untuk melakukan perbuatan sedemikian, malah saya juga sibuk bekerja, tiada masa untuk berbuat begitu. Mungkin itu pelanduk dua serupa sebab ramai yang cakap ada wanita dan pondan memiliki rupa seperti saya," katanya.

Che Tah mengulas mengenai isu gambar yang diambil menerusi perbualan video itu memaparkan raut wajah seiras pelakon itu dalam keadaan meniarap dan menunjukkan sebahagian daripada payu daranya.

Che Tah menafikan foto bogel yang tersebar di internet ini adalah dirinya.Che Tah menafikan foto bogel yang tersebar di internet ini adalah dirinya.

Sambil tidak pelakon Kiah Pekasam itu juga menolak ada unsur sabotaj oleh pihak-pihak yang iri hati terhadapnya. Namun ibu kepada dua cahaya mata iaitu Ammar Effendy, 16, dan Aniq Ezzra, 14, itu belum bercadang mengambil tindakan undang-undang.

Gambar: Lelaki Bunuh Diri Ditinggalkan Awek!


Ini adalah beberapa keping gambar turutan menunjukkan seorang lelaki yang membunuh diri.

Tidak pasti punca utama mengapa lelaki tersebut berani bertindak untuk membunuh diri.

Tapi, kalau dilihat hadirnya seorang wanita di sisinya, boleh juga dikatakan punca utama dia membunuh diri adalah kerana kecewa selepas hubungan cinta terputus. Mungkin dengan wanita tersebut.

Apa yang pelik, setiap gambar adalah sangat 'real'!

Umpamanya terdapat seorang lagi individu lain yang sudah bersedia merakamkan detik ketika lelaki tersebut ingin membunuh diri.

Kalau anda, percaya atau tidak?

Tengoklah gambar-gambarnya…

Incoming search terms:

  • bunuh diri 9-nov-2012

Comel: Budak Ini Setanding Adik Mia Sara!

Korang tengok la sendiri, budak ini yang comel..mesti bila besar nanti lagi comel. Harap-harap dia akan jadi budak baik bila besar nanti sebab pasti menjadi pujaan ramai jejaka.

budak comel


P/S : tengok sekali cam adik mia sara kan ? =)

Incoming search terms:

  • gambar budak comel
  • budak paling comel di dunia mia sara