Saturday, December 8, 2012

Restoran pelik - Pelanggan kena bogel sebelum makan

Sebelum masuk untuk menjamu selera ke dalam restoran ini, pelanggan dimestikan berbogel terlebih dulu. Pelik kan ? Selain itu pengunjung harus menggunakan slogan 'No Hot Soup ' sewaktu menjamu selera. Dalam satu-satu masa hanya 50 pelanggan saja dibenarkan masuk ke dalam restoran ini.
 Ini bertujuan memberi keselesaan kepada pengunjung. Biasanya restoran ini disewa kan untuk private party. ' Untuk kalangan sosialiti di kota ini ' kata John. Kata John " Bogel adalah satu keadaan yang membuat pengunjung berasa aman dan selesa ".

--
Idham

Tuesday, December 4, 2012

Jurujual dirompak, dirogol di Kemaman

KEMAMAN - Seorang jurujual berumur 18 tahun mengharungi pengalaman pahit setelah dirompak dan dirogol oleh seorang lelaki di Chukai, di
sini, kelmarin.

Dalam kejadian pukul 10.30 pagi itu, mangsa telah didatangi seorang lelaki bersenjatakan pisau yang terus mengacu dan mengugut semasa dia berada di bilik asrama pekerja yang disediakan majikan.

Mangsa yang ketakutan telah diikat kaki, tangannya pada katil serta mulut sebelum dirogol.

Lelaki yang dianggarkan berusia sekitar 30-an itu kemudian melarikan sebuah komputer riba milik mangsa dengan membiarkan mangsa dalam keadaan terikat.

Kejadian itu hanya disedari rakan mangsa kira-kira dua jam kemudian dan mangsa terus membuat laporan polis dan dihantar ke Hospital Kemaman untuk pemeriksaan lanjut.

Ketua Polis Daerah Kemaman, Supt Che Suza Che Hitam ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan memberitahu mangsa sudah dibenarkan pulang ke rumahnya selepas mendapatkan rawatan.

"Tiada kecederaan lain dilaporkan dan pihak polis sedang menjalankan siasatan untuk mengesan suspek yang dipercayai berketurunan India," katanya.

Kes disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol dan Seksyen 395 Kanun Keseksaan kerana merompak. - Bernama

Monday, December 3, 2012

(6 Gambar) Genius : Alat Anti-Masturbate Yang Dicipta Pada Tahun 1880

Alat ini dicipta pada tahun 1880 untuk lelaki yang didapati bersalah kerana 'masturbate' yang dikatakan adalah satu dosa yang sangat berat. Sangat berat seperti kesalahan mencuri.

#Fap fap fap adalah HARAM! Ingat tu wahai reader semua.







Gadis Bertudung Kemas Tetapi Pakai Skirt Pendek (Gambar)

#And someone will tell me this girl adalah tourist!


Sunday, December 2, 2012

RIHANNA B O G E L LAGI DALAM MAJALAH GQ (9 GAMBAR)


Rihanna Nude GQ

Baru beberapa waktu berlalu sejak Rihanna beraksi bogel dalam majalah bersama Kate Moss, dan kini dia tampil bogel sekali lagi tetapi kali ini dalam majalah GQ.

kredit pic: hollywoodlife.com













AWEK SANGGUP BOGEL DEMI WAN ZACK HAIKAL

Awek Sanggup Bogel Demi Wan Zack Haikal


Entahlah apa yang difikirkan oleh gadi bernama Tika Chumel @etikaTika ini..
denga kenyataanya tanpa bermaruah dan tanpa segan silu dia menyatakan bahawa

"AKU SANGGUP BOGEL DEMI MEMILIKI WAN ZACK HAIKAL"



Apa punya perempuan ini pantang tangok player handsome semua boleh jadi hilang maruah diri dan rasa malu.. Macam Bagus sangat buat statement murahan macam ni..

Sudah pasti dia akan menjawab kenyataan ini dengan jawapan AKU Kena HACK...AKU KENA FITNAH..

Almaklumlah sama ada dia di Hack atau di Fitnah..Bukti sudah keluar..Harap Maaflah Nama Tika Chumel @etikaTika pun sedang trending sekarang..Peace..

Iqram Dinzly Tinggalkan ‘Jalan Jalan Cari Makan’ Kerana Takut Gemuk?



Ramai peminat memberikan reaksi yang positif terhadap mutu pengacaraan Iqram Dinzly dalam program Jalan Jalan Cari Makan selepas menggantikan .. anda tahu siapa.

Namun, ada berita yang kurang gembira untuk peminat program ini apabila Iqram Dinzly khabarnya enggan menyambung tugas beliau itu di'musim yang akan datang.

Sehingga kini, menurut Iqram Dinzly beliau telah merakamkan 20 episod untuk program tersebut tetapi sama ada beliau akan teruskan tugas itu ianya masih dalam pertimbangan.

"Bukan kerana tidak enjoy mengacara program tersebut, tetapi penambahan berat badan membuatkan saya agak bimbang untuk meneruskannya," ujar Iqram Dinzly mengulas perkara ini.

Iqram Dinzly berkata kepada Media Hiburan baru baru ini yang jika di'takdirkan untuk terus bersama program tersebut, beliau akan teruskan — jika tidak, ia satu pengorbanan.

Apa kata anda? Anda mahu Iqram Dinzly terus mengacarakan Jalan Jalan Cari Makan atau anda bersedia untuk menerima orang baru menerajui program makanan tersebut? Heh.

Ummi Nazeera Nafikan Berkahwin Dalam Masa Terdekat, Belum Bersedia


Kali terakhir kami dengar perkhabaran aktress ini tentang kekasih beliau adalah pada Februari 2012 lalu. Hampir setahun kemudian, Ummi Nazeera membuka mulut.

Bercakap kepada Kosmo!, Ummi Nazeera mengakui sedang berkawan rapat dengan jejaka yang di'maksudkan tetapi belum memikirkan apa apa tentang perkahwinan.

Menurut aktress ini lagi, lelaki itu merupakan seorang senior beliau di universiti & sudah pun balik ke Malaysia kerana tamat pengajian — tetapi mereka masih berhubung rapat.

"Insya-Allah, jika ada jodoh dan takdir dengan dia, saya akan terima. Bagaimanapun, apa yang penting sekarang, saya perlu tamatkan dahulu pengajian," ujar Ummi Nazeera.

Ummi Nazeera bagaimanapun nafikan yang percintaan dengan jejaka bernama Aizat ini adalah kerana beliau sudah serik akan pengalaman bercinta dengan teman artis.

"Saya tidak kisah bercinta dengan sesiapa pun, asalkan lelaki itu mempunyai latar belakang yang baik, beragama dan juga berpendidikan, itu sudah memadai," tambah beliau.

Perghh.. kisah benar Donald Trump bagi tip pada pelayan USD10k


Pada suatu hari..Donald Trump telah pergi ke restoran. Ketika bilnya sampai.. dia dikenakan caj USD82.27.
Kemudian dia bertanya kepada pelayannya.. Berapakah tip yang paling banyak anda pernah terima selama menjadi pelayan di sini?

Pelayan itu menjawab.. Saya pernah menerima USD 500 dan USD 1000..

Donald Trump memandang wajah pelayan itu dan berkata.. saya suka cara anda bekerja.. Saya akan bagi tip sebanyak USD 10ribu untuk anda..

Perghhh.. sonok tu!!

Asal usul mengapa Siti Nurhaliza tidak bergambar dengan lelaki

Kami rasa tentu semua dah tahu terutama sekali peminat-peminat tegar Datuk Siti Nurhaliza mengenai pendiriannya yang enggan bergambar dengan mana-mana artis lelaki untuk tujuan photoshoot (majalah atau suratkhabar).

Rasanya ramai yang belum tahu bagaimana bermulanya pendirian Datuk Siti ini. Mungkin bukan insiden ini yang menjadi punca utama tapi sedikit sebanyak adalah kaitannya. Insiden ini diimbas semula oleh vokalis kumpulan Umbrella, iaitu Zarul yang popular dengan lagu Ramalanku Benar Belaka melalui laman blognya.
Teruskan membaca;


Mungkin ramai yang dah tahu dan mungkin juga ramai yang tak tahu cerita disebalik sesi fotografi ini."4 jam Membisu"..(memang benar statement tu)Terlebih dahulu post ni bukanlah untuk menyinggung mana mana pihak cuma berkongsi pengalaman sajer
Sesi foto ini adalah untuk majalah URTV bersama wartawan Joha Ahmad,pada awalnya sessi ni adalah untuk cover URTV telah dijalankan di Sungai Congkak kalau saya tak silap la..

Juru make-up pula dibuat oleh juru make-up tersohor Zul Fadli. Saya sampai pagi ditemani oleh PR saya manakalah Datuk Siti Nurhaliza ditemani oleh Ayie-abangnya,sampai sajer kami di lokasi kami terus mendaki anak tangga yang agak tinggi juga untuk ke lokasi penggambaran yang dikelolakan oleh jurugambar Jefri Iran


Apabila sampai jer Zul Fadli make-up kan saya dan Datuk Siti, dan setelah habis make-up Zulfadli 
memberi beberapa pasang baju untuk saya dan Datuk Siti..Baju baju yang diberikan kepada Datuk
kebanyakkannya mendedahkan bahagian betis beliau dan juga kelihatan agak jarang,beberapa helai
baju telah direject oleh beliau dan ini menimbulkan sedikit ketidakpuashatian kepada Zulfadli dan
Joha,kerana hampir kesemua baju telah direject dan ini mungkin membantutkan sessi foto untuk cover.

Manakala Datuk Siti pun saya tengok macam nak menangis dek kerana baju2 yang tidak sesuai dari pandangan beliau.Mengikut Zulfadli baju2 tu agak senteng(nampak betis) pasal nak sesuaikan keadaan di lokasi iaitu di kawasan air terjun.

Setelah berbincang cara baik Siti akhirnya bersetuju dengan beberapa syarat(yg saya tak pasti apa dia)dia akhirnya mengenakan 3 pasang persalinan-(dalam gambar)
Lepas tu kita pun mula la shoot..saya rasa agak kekok untuk pose kerana tak begitu mengenali Datuk pada waktu itu di tambah pula abangya Ayie ada kat depan memerhatikan kami ..fuhh memang tak selesa,saya ni pulak jenis yang susah nak bercakap ngan orang jika orang tu pun susah nak bercakap macam saya lagi lah saya tak bercakap ..last2 kami diam jer..yang sibuk memeriahkan suasana adalah si Joha dan Zulfadli yang memberi arahan pose2 yang nak dilakukan

Setelah hampir 4 jam kami pun selesai dan ternyata Joha memang tak berpuashati dengan sessi tadi,dan sebelum bersurai dia sempat berbisik pada saya kebanyakn gambar tak 'meriah dan tak meletop' mungkin takkan jadi cover.

Selang beberapa minggu ianya disiarkan hanya satu mukasurat jer seperti yang anda lihat tu. Selepas dari sessi foto tu kedengaran desas desus yang Datuk Siti tak akan bergambar dengan artis lelaki ,pada saya ini adalah salah satu tindakan tegas beliau dalam menetukan hala tuju kerjaya beliau dan keputusan yang diambil itu nyata memberi impak yang baik kepada kerjaya insan seni bernama Datuk Siti Nurhaliza ni.Saya respect la kat dia pasal dia berani menyuarakan pendapat mengenai pakaian yang harus dipakainya walaupun dia masih baru dalam bidang seni pada waktu itu

Jadi begitulah sedikit sebanyak coretan mengenai cerita disebalik gambar saya bersama biduanita seni tanah air Datuk Siti Nurhaliza.


Haaa… menarik kan? Kami sangat kagum dengan apa yang diputuskan oleh Siti Nurhaliza pada tahun 1996 ini. Ini gambar daripada majalah URTV tersebut.

Biarlah orang kata dia artis kampung sekalipun namun pegangan sifat "kampung" itulah yang membawa kepada tahap yang dia berada kini. Siti Nurhaliza adalah antara artis wanita yang bersih daripada kontroversi bergambar dengan lelaki.

Jauh beza dengan segelintir artis sekarang, tak gitu?

Tentang perkembangan terbaru Zarul Umbrella pula, khabarnya dia kini aktif sebagai seorang blogger dan memasarkan e-booknya yang bertajuk Rahsia Vokal. Mesti ramai yang teringin tengok Umbrella buatcomeback kan?

Sumber

Thursday, November 29, 2012

SADIS - LELAKI DITAHAN KERANA MENCUBIT PUTING BAYI HINGGA PUTUS

Florida. Thomas Matheson (27) dan mangsa beliau pula ialah anak kepada teman wanita beliau. Thomas menjaga anak teman wanita beliau yang bekerja dan naik berang. Beliau mencubit puting anak malang berusia dua tahun ini sehingga terputus. Kecederaan yang dialami ini hanya disedari sehari selepas kejadian oleh nenek mangsa.

Si ibu apabila disoal siasat berkata beliau "tidak perasan" anak beliau sudah ketiadaan sebelah puting. Nenek mangsa terus menghantar anak ini ke hospital tetapi malangnya puting yang hilang tidak dapat ditemui dan si anak ini akan kekal tanpa sebelah puting sehingga ke akhir hayat. Thokmas Matheson kini ditahan di penjara daerah sementara dibicarakan atas kesalahan mencerderakan anak kecil. Beliau tidak mengaku mencubit puting sehingga putus tetapi pihak doktor berkata sebaliknya. 

#Nate sunguh natang ni, meh sini aku pulas puting ko!


Laporan asal New Port Richey

(3 GAMBAR) GILA Julia Perez Nazar Menari Bogel Jika Hajatnya Tercapai!


Selebriti terkenal dari Indonesia, Julia Perez ataupun Jupe, baru pulang dari menunaikan umrah bulan lepas.
Mungkin sudah menjadi perkara biasa bagi Jupe, melakukan perkara yang pelik bukan lagi satu masalah baginya.


Terbaru dia telah menari ala 'striptease' di sebuah tiang lampu di Gatot Subroto, Jakarta Selatan.

Menurut laporan detikoto, perkara ini dilakukan oleh Jupe kerana dia mahu menunaikan nazar (janji) yang telah dibuatnya sebelum ini.

Jupe dalam kenyataannya sebelum ini berkata, "Kalau saya sampai satu juta follower di Twitter saya akan strip di lampu merah."

Dan 7 Ogos menjadi saksi apabila pengikut Jupe di laman Twitter-nya telahpun mencapai 1 juta. Aksi Jupe yang mengghairahkan itu telah menarik pandangan ramai pengguna lalulintas, namun tiada kemalangan dilaporkan.

Walaubagaimanapun, Jupe turut memberitahu dia merasa malu untuk melakukan perkara itu namun dia harus mengotakan janjinya agak tidak dianggap penipu oleh peminatnya

"Saya nggak mau dibilang bohong. Takut saya dibilang sarap," tutup Jupe seraya tertawa..


Bukan Saya Ghairah, Atau Dia Ghairah – Sara Ali


Tidak sampai seminggu pun lagi selepas Shout Awards 2012 menutup tirainya dengan persembahan dan kemenangan oleh artis-artis berbakat dan popular. Seperti biasa, anugerah berprestij yang diadakan di Surf Beach, Sunway Lagoon ini juga tidak terlepas dari tempias gosip yang sentiasa menjadi 'makanan ruji' para pengikut industri hiburan.

Terbaru, sebuah blog hiburan tempatan menyiarkan artikel mengatakan 'shortpant' Sara Ali telah menimbulkan pelbagai reaksi daripada penonton dan peminat. Antara reaksi dari peminat termasuklah komen-komen negatif mengatakan Sara tidak sensitif sehinggakan namanya menjadi 'trending topic' di Twitter mengalahkan artis-artis lain.

Ketika dihubungi sebentar tadi, Sara menegaskan bahawa dia tidak kisah dengan apa yang orang katakan di laman Twitter.

"Tweet is a tweet. Saya tak respon dari isu ataupun dari 'tweet' orang lain," tegas Sara merujuk pada komen negatif terhadapnya di Twitter.

Sara yang juga merupakan salah seorang pelakon filem 'Songlap' hanya menganggap ini semua adalah perkara biasa yang harus ditempuhnya.

"Bagi saya macam ni, bukan saya yang ghairah, atau pun dia yang ghairah. Saya otak tak 'kuning' dan dia pun otak tak 'kuning'. Ok, habis cerita."

"Standard la orang duk bercakap pasal kita. Saya tahu saya salah. Lagipun saya malas nak ambil tahu. Saya dah buat apa yang patut dan kali ini saya dah tersalah buat," jelas pelakon berumur 22 tahun ini.

Dalam pada itu, melalui respon peminat yang lain, ramai juga yang tidak bersetuju dengan isu 'shortpants' Sara Ali.


Berbanding dengan 'shortpants' yang dipakai Sara, OHBULAN! lebih tertanya-tanya respon peminat dibawah pentas ketika Shout Awards 2012 diadakan. Ada tak mana-mana selebriti yang memakai gaun pendek atau skirt 'terbelanja' peminat?

(11 Gambar) Cute : Rupa Elly Tran Tanpa Menggunakan Sebarang Solekan

 Rupa Elly Tran Tanpa Menggunakan Sebarang Solekan

#Still fap picture!


SMS daripada pencabul

KAJANG: "Sya (saya) sempat ambk (ambil) pic (gambar) awk (awak) ngah (tengah) tdo (tidur) ngan (dengan) kwn (kawan) awk (awak) 2 (itu).
"...smlm (semalam) sya (saya) brng (baring) tgh2 (tengah-tengah) pat (tempat) awk (awak) tdo (tidur)... sya (saya) pn (pun) msukn (masukkan) tgn (tangan) kt (dekat) dlm (dalam) slimut (selimut) awk (awak) ngan (dengan) kwn (kawan) awk (awak) 2 (itu). 
"...cbe (cuba) awk (awak) tgk (tengok) kt (dekat) tilam sblh (sebelah) awak tido (tidur) 2 (itu) ada x (tidak) kesan air ... yg (yang),".

Itu antara kandungan kiriman SMS bernada bangga yang dihantar seorang penyamun kepada seorang daripada dua mangsanya selepas melarikan barangan berharga selain mencabul mereka dalam kejadian di sebuah rumah di Kajang Sentral, di sini, Isnin lalu.



Kejadian itu hanya disedari dua pelajar berusia 19 tahun itu jam 12.30 tengah hari apabila seorang daripada mereka menerima kiriman SMS itu sebaik selesai membuat laporan kehilangan barang di Balai Polis Kajang, di sini, selepas rumah mereka dipecah masuk.


sumber : mymetro

Aneh !! Sudah Punya 5 Anak Tubuh Wanita Ini Tetap Langsing


  • detail berita
 


Julie Gillard mungkin adalah wanita yang paling membuat iri wanita lain. Bagaimana tidak, melihat bentuk tubuhnya yang langsing Anda tidak akan menyangka bahwa wanita ini adalah ibu dari 5 anak yang punya hobi makan.

Perut Julie Gillard masih saja rata, ditambah tidak ada selulit yang terbentuk di tubuhnya. Padahal, wanita 32 tahun ini adalah ibu dari 5 orang anak yang makan 5.000 kalori setiap hari, dua kali ganda dari asupan kalori wanita dewasa.

Ia sangat suka makan makanan berkalori tinggi, seperti junk food, keripik, minuman soda. Anehnya tak ada lemak menumpuk meski ia tak pernah melakukan diet atau menginjakkan kaki di gym. Berat badannya selalu ideal, hanya 50 kg.

"Saya suka junk food dan takeaway. Makan malam favorit saya adalah makanan China, dengan nasi goreng, kerupuk udang. Semua orang setuju tubuh saya memiliki metabolisme seperti kuda lumba," jelasnya, seperti dikutip dari The Sun, Khamis (29/11/2012).

Dengan tuntutan membesarkan lima anaknya, Charlea (13 tahun), Morgan (10 tahun), Rocky-Lee (6 tahun), Tyson-Lee (2 tahun) dan Lucky-Lee (1 tahun), ibu rumah tangga ini mengatakan hanya memiliki sedikit waktu untuk berpikir tentang makan sehat.

Tubuhnya selalu kembali ke bentuk awal setelah melahirkan. Tak nampak tanda-tanda kegemukan meski saat hamil ia boleh makan lebih dari 6.000 kalori sehari.

Selain suka makan junk food, Julie adalah orang yang asing dengan gym. Ia tak pernah lagi melakukan latihan olahraga setelah lulus sekolah menengah. Namun entah bagaimana caranya mempertahankan kesehatan dan bentuk ototnya yang baik.

Julie hanya yakin bahwa tubuhnya mewarisi sistem metabolisme ayahnya yang super cepat.

Jururawat Akui Terbabit dalam Skandal Rasuah Seks Pemimpin China



[HM] BEIJING: Inilah wanita yang dirakam mengadakan seks dengan pegawai Parti Komunis China dalam video yang tersebar di Internet sehingga menggemparkan seluruh negara itu. 

Lei Zhengfu, ketua parti peringkat daerah di Chongqing, bandar di barat daya China, dipecat selepas video itu tersebar awal bulan ini.

Wanita itu mulanya didakwa perempuan simpanan Lei. Bagaimanapun, laporan terbaru berkata, dia sebenarnya pelacur yang diupah oleh sebuah syarikat pembinaan bagi mendapatkan kontrak daripada pegawai terbabit.

Zhao Hongxia yang berusia 18 tahun ketika video itu dirakam pada 2007, menulis dalam blognya bahawa dia dibayar RM25,000 untuk tidur bersama Lei.

Katanya, wang berkenaan digunakan untuk membayar bil perubatan bapanya. 

Zhao yang kini berusaia 23 tahun dan sudah menjadi jururawat berkata, dia ditawarkan wang itu oleh ketua sebuah syarikat hartanah.

"Dia berterus terang, bertanya sama ada saya mahu jadi pelacur, melayani pegawai kerajaan yang mempunyai hubungan perniagaan dengannya," kata Zhao.

Video itu mencetuskan satu lagi skandal dalam Parti Komunis di bandar yang sebelum ini diketuai oleh Bo Xilai, ahli politik yang dipecat sebelum ini.

Bagaimanapun, ia mungkin hanya satu permulaan apabila seorang bekas wartawan berkata, dia mungkin mendedahkan video serupa membabitkan lebih ramai pegawai bandar raya itu sedikit masa lagi.

Parti itu sebelum ini berdepan dengan skandal yang menyebabkan pemecatan Bo dan memburukkan lagi reputasi parti di mata orang ramai. 

Chongqing, bandar raya yang diketuainya, digambarkan oleh pendakwa raya dan media sebagai penuh dengan penyalahgunaan kuasa dan rasuah.

Isteri Bo didapati bersalah membunuh seorang ahli perniagaan Britain sementara dia sendiri berdepan dengan tuduhan rasuah serta menghalang keadilan dalam kes pembunuhan itu.

Berita mengenai video seks itu yang dipercayai dirakam pada 2007 hanya tersebar bulan ini ketika barisan pemimpin baru China meningkatkan usaha memerangi rasuah.

Video itu tersebar di Internet negara itu pada 20 November selepas imej rakaman itu dimuatnaikkan oleh bekas wartawan, Zhu Ruifen menerusi laman webnya yang didaftarkan di Hong Kong.

Video berkenaan yang dirakam secara sulit dari meja sebelah katil menunjukkan Lei mengadakan seks dengan wanita itu.

Zhu memberitahu wartawan bahawa Zhao, yang wajahnya tidak kelihatan dalam gambar yang dipetik daripada video itu, diupah oleh sebuah syarikat pembinaan untuk tidur dengan Lei sebagai balasan memperoleh kontrak.

Syarikat itu kemudian cuba menggunakan video itu untuk memeras lebih banyak kontrak daripada Lei.

Zhu berkata, dia memperoleh video itu daripada petugas Biro Keselamatan Awam Chongqing yang tidak mahu dikenali.

Menurutnya, dia juga diberikan video serupa membabitkan lima pegawai bandar raya itu yang lain tetapi kini berusaha mengesahkan kandungannya sebelum mendedahkannya kepada umum. - DT

Shortpant Sara Ali Di Shout Awards Menimbulkan Keghairahan Penonton

Sebab kenapa kami mahu sangat pergi ke majlis anugerah muzik besar yang dianjurkan di Malaysia ini bukan kerana kemeriahanya yang tidak seberapa, tapi lebih ingin melihat gelagat selebriti yang cuba meraih sedikit publisiti dengan sengaja mahu menimbulkan kontroversi untuk lebih dikenali.


Sara Ali - Shout Awards 2012

Jika di AIM Shila Amzah dengan mudah memohon maaf diatas keterujaanya mencium tangan ibarat Shanaz itu sudah sah menjadi suaminya kali ini di Anugerah Shout Awards kelihatan Sara Ali di kritik oleh peminat akibat pemakaian Shortpantnya. Tapi kenapa hanya Sara Ali?

Zubir Dakwa Gambar Bogel Rozita Adalah Tulen!





Zubir Dakwa Gambar Bogel Rozita Adalah Tulen! - Minggu lalu, dunia hiburan dikejutkan dengan pengedaran sekeping gambar bogel pelakon cantik, Rozita Che Wan yang tersebar luas di internet.

Namun demikian, Rozita sudah menafikan gambar itu adalah miliknya. Dia menyatakan terdapat tiga kemungkinan yang ada pada gambar berkenaan.

Pertama gambar itu sudah di 'super impose' kedua mungkin ada pelanduk dua serupa yang sama wajah sepertinya.

Atau yang ketiga mungkin juga ada muka pondan yang seakan-akan menyerupainya.

Tetapi menerusi laman portal Rotikaya.com, hari ini, mereka mendedahkan tentang pendapat salah seorang daripada wartawan hiburan terkenal.

Wartawan itu adalah Zubir dari Berita Harian.

Menerusi Facebook, Zubir atau nama sebenarnya Zubir Mohd Yunus, ada menulis yang gambar bogel Rozita Che Wan itu adalah tulen!

Zubir turut seakan-akan mencabar Rozita untuk tampil membuat laporan di balai polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) bagi membuktikan gambar itu benar-benar bukan miliknya.

Tidak pasti pula bagaimana Zubir dapat tahu yang gambar itu adalah asli.

Adakah Zubir sudah selidik terlebih dulu mengenai perkara itu? Tak tahulah…

Apa-apa pun tunggu saja apa tindakan Rozita selepas ini sama ada dia akan membawa perkara ini kepada pihak berkuasa atau sebaliknya. – MyNewsHub