Wednesday, September 24, 2008

Download Koleksi Lagu Raya

koleksi lagu-lagu raya terpilihBerikut saya nak kongsikan koleksi lagu-lagu raya terpilih. Sebenarnya ada lagi koleksi saya dalam fail tetapi saya tak banyak masa nak upload, jadi ini sahaja buat masa ini harap berpuashati. Kepada sesiapa yang tidak dapat pulang berhari raya saya ucapkan Selamat Hari Raya dan Sesiapa yang bercadang memandu diucapkan berhatihati di jalan raya. Tolong download kalau tak boleh sila bagitau saya...

AMY SEARCH - Manusia Miskin Kaya
AWIE DAN ZIANA ZAIN - Sensasi Hari Raya
AWIE - Selamat Hari Raya
IKLIM - Bersabarlah Sayang
JAMAL ABDILLAH - Dari Jauh Ku Pohon Maaf
M. NASIR - Musafir Di Hari Raya
NORA - Suasana Riang Di Hari Raya
RAMLAH RAM - Selamat Hari Lebaran
ZIANA ZAIN - Saat-saat Aidilfitri
ZIANA ZAIN - Suara Takbir

Download Koleksi Lagu Raya

1 comment:

su said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri...