Friday, March 7, 2008

Rumah Pengerusi SPR Kena Simbah Cat Merah

gambar rumah pengerusi spr kena simbah catRumah pengerusi SPR kena simbah dengan cat merah kerana lelaki tersebut dikatakan melepaskan geram mungkin diatas isu yang terbaru iaitu pembatalan penggunaan dakwat di jari. Kejadian dalam pukul 12.30 malam. Orang itu memang bernasib baik kerana sempat lari dan Tan Sri Rasyid tidak pasang pengawal dan tiada CCTV.

Tan Sri sempat pulak bergurau:
"Lusa (Sabtu) adalah hari mengundi. Lepaslah geram anda pada peti undi dan jangan pula lepas geram pada pintu pagar rumah saya,"

Tan Sri Ab Rasyid menambah:
"Saya tidak gentar dengan sebarang ugutan dan saya tetap akan terus menjalankan tanggungjawab saya sebagai Pengerusi SPR menjelang hari mengundi Sabtu ini,"


p/s: orang yang duduk dekat Bukit Pantai boleh lihat pagar kaler baru Tan Sri Ab Rasyid

3 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

malaysia dah aman damai..
tapi ramai yang jadi bodoh..

pi tgk kat indon
pi tgk kat filipina
pi tgk kat thailand

kalo depa masih tak bersyukur..

ps: cabai burung selamat mengundi ya.. undi dnegan bijak

Aleeya said...

sepatutnya tan sri bergurau mcm ni: sempena pru ..terima kasih kerana cat baru pagar saya...huahuahua...

Lily.Lulu. said...

sian dia ...
kaler merah pulak tuh