Sunday, March 2, 2008

Cerita Kelakar Pertandingan Buah Dada Besar

Ada satu pertandingan buah dada paling besar yang diadakan dalam keadaan sungguh meriah dan ramai orang yang menyaksikannya terutama lelaki. Setelah kira-kira hampir dua jam, maka para juri telah membuat keputusan tentang pemenang bagi acara ini. maka seorang pengacara yang petah pun membuat pengumuman tentang pemenang acara ini. semua penonton pun memberi tumpuan.

"pemenang tempat ketiga, dengan buah dada sebesar buah durian! jatuh kepada Puan Siti!"
penonton bersorak kegembiraan.

"pemenang tempat kedua, dengan buah dada sebesar buah tembikai! jatuh kepada Puan Peah!"
penonton pun bangkit memberi sorakkan gemuruh.

"diumumkan pemenang tempat pertama dengan buah dada sebesar......"
pengacara terdiam seketika kerana berfikir dan menyambung pengumuman.
"tempat pertama dengan buah dada sebesar buah manggis!"

penonton naik marah tak puas hati lalu membaling kerusi. "tak kan tempat pertama sebesar buah manggis sahaja?" kata salah seorang penonton

"Sabar-sabar, itu putingnya..." kata pengacara tersebut.

ini adalah cerita rekaan saya sahaja, tak ada kena mengena dgn hidup atau pun dah mati. Harap maaf jika gurauan ini mengganggu sensitibiliti seseorang.

6 comments:

eedany said...

suka makan buah apa? manggis suka tak? :)

echah_syed said...

18sx..erkkk !

Idham said...

kalau korang makan buah manggis, ingat-ingat la blog aku nih yaaa haha

PakarHowTo said...

muhahahaha....
nak terburai perut aku sebab gelak...
memang power laaa cerita nih...best3x

halym said...

hitam hitam si tampuk manggis..wakaka

ifah said...

lagi dua tu puting dia macam mana??