Monday, March 31, 2008

Bagaimana Mengelak Daripada Kena Saman

Apa kata kita bergelak-ketawa dalam seminit dua. Tentu korang pernah parking selamba di tepi jalan. Dan bila korang balik ke kereta, dapat surat saman sama ada dari Polis atau Bandaraya.

So, macam mana nak mengelakkan dari di saman? Hayati gambar di bawah. Selamat mencuba! Baekkk Punya!

5 comments:

Along & Lyen said...

Bagus jugak la..tp yang aku takut ader insan2 yg menganggap van tuh dh mcm besi buruk..cz dh rosak katanya..hehehe.

neeziee said...

bawah tu tuan polis patut balas,

"baiklah, saya faham"

harizhazwan said...

x pon nnt ttibe polis tu ade masa kita nak bawak balik van 2....kantoi...haha

Lily.Lulu. said...

hehehhe ..
sabau jek la

lawak tol !

imz said...

hehee...kelako la...balas je...pastu main jwb menjawab...lama2 x abis citer...