Sunday, March 16, 2008

10 Orang Paling Angkuh Di Malaysia

Ini antara senarai 10 orang paling angkuh di Malaysia diambil daripada artikel tulisan GB di terengganukite.net (baca selengkapnya). Sepatutnya nama aku ada sekali..memang tak adil betul. Sepatutnya orang yang paling aku dengki tu (KJ) duduk kat atas sekali dan mengatasi Pak Lah. Saya rasa satu mesyuarat perlu diadakan bagi merombak kembali kedudukan mereka dan menetapkan calon yang sesuai. Pemilihan perlu dilakukan secara SMS yang perlu dibayar sebanyak RM0.50.
1.DATUK SERI ABDULLAH AHMAD BADAWI
2.DATUK SERI MOHD NAJIB BIN TUN RAZAK
3.ZAINUDDIN MAIDIN
4.TAN SRI ABDUL RASYID ABDUL RAHMAN
5.DATOK SERI KHIR MOHD TOYO
6.TAN SRI MUSA HASSAN
7.ABDUL GHANI PATAIL
8.AWANG ADEK HUSSIN
9.IDRIS JUSOH
10.KHAIRY JAMALUDDIN

p/s: jika ada sesiapa yang ingin menjadi calon sila isi borang penamaan calon

5 comments:

hudd said...

ni vote sayer...

1.DATOK SERI KHIR MOHD TOYO
2.DATUK SERI ABDULLAH AHMAD BADAWI

3.KHAIRY JAMALUDDIN
4.IDRIS JUSOH

5.DATUK SERI MOHD NAJIB BIN TUN RAZAK
6.ZAINUDDIN MAIDIN
7.TAN SRI ABDUL RASYID ABDUL RAHMAN

8.TAN SRI MUSA HASSAN
9.ABDUL GHANI PATAIL
10.AWANG ADEK HUSSIN

nn said...

saya pun nak vote jugakla...

1.TAN SRI ABDUL RASYID ABDUL RAHMAN
2.KHAIRY JAMALUDDIN
3.IDRIS JUSOH
4.DATUK SERI MOHD NAJIB BIN TUN RAZAK
5.ZAINUDDIN MAIDIN

6.DATOK SERI KHIR MOHD TOYO
7.TAN SRI MUSA HASSAN
8.ABDUL GHANI PATAIL
9.AWANG ADEK HUSSIN
10.DATUK SERI ABDULLAH AHMAD BADAWI

lindosh said...

saya vote KJ no 1 ok.. :P

Anonymous said...

1.KHAIRY JAMALUDDIN
2.ABDULLAH HJ AHMAD BADAWI
3.NAJIB TUN ABDUL RAZAK
4.IDRIS JUSOH
5.KHIR TOYO
6.MUSA HASSAN
7.ABDUL GHANI PATAIL
8.ZAINUDDIN MAIDIN
9.ABDUL RASYID ABDUL RAHMAN
10.AWANG ADEK HUSSIN

Anonymous said...

aku pun nak vote jugakk..huhu..
1. ariel sharon
2. george w bush
3. george w bush jr
4. anwar ibrahim
5. simon perex
6. benjamin nyetannyahu
7. anak2 anwar ibrahim
8. lim kit siang
9. karpal singh
10. golbind singh deo