Thursday, February 28, 2008

Download Lagu M. Nasir

Kita layan lagu M. nasir pulak. Lepas cari dalam fail komputer saya nih, rupa-rupanya ada 12 koleksi lagu M.Nasir. Memang lagu m.nasir nih bercorak santai dan maksud lirik dalam lagu dia bercorak puisi.

Anda boleh klik lagu mana yang diminati. Nak dengar dari sini atau download pun boleh.
  1. Mentera semerah padi
  2. Raikan cinta
  3. Suatu masa
  4. tanya sama itu hud-hud
  5. Suatu hari di hari raya
  6. Ada
  7. Anak-anak kita
  8. Juwita
  9. Mustika
  10. Sentuhan listrikmu
  11. Bonda
  12. Keroncong untuk ana
Macam mana nak kongsi dan bertukar-tukar lagu? daftarlah di yuntaa.com di sana ada boleh upload dan download fail rakan lain.

7 comments:

eedany said...

wow banyak lagu m.nasir ni yang aku suka...

TQ idham. Mwah hehehehe... matilah awek ko hot!

mama ranggie said...

thanks...

lgu sudirman ade x?

Idham said...

ade-ade nanti saya kasi...syyy jangan bising. berapa kaler mau?

Aleeya said...

lorr dah jadik pembekal lagu2 la pulak yer...

Aleeya said...

pencetak rampok sungguh...

Idham said...

tak payah cetak tak payah rompak
download ajer...:)

PakarHowTo said...

waaa saya memang suke giler dengan lagu MNasir nih.
dah lama dah cari...kini baru berjumpe.

terima kasih bro. idham